/
/
Klachten & Complimenten

Klachten & Complimenten

Radiotherapiegroep streeft ernaar om u zorg en behandeling van het allerhoogste niveau te bieden, met aandacht voor uw persoonlijke wensen en behoeften. We willen graag dat patiënten tevreden zijn over onze medische zorg- en dienstverlening. Het kenbaar maken van uw ervaringen en ideeën helpt ons onze zorg- en dienstverlening te verbeteren.

Compliment, suggestie of klacht

Het kenbaar maken van uw ervaringen en ideeën helpt ons onze zorg- en dienstverlening te verbeteren. Dit kunt u doen door onderstaand feedback formulier in te vullen.

Via onderstaand formulier ontvangen wij graag uw compliment, suggestie of klacht. U ontvangt van ons een reactie.

Wij verzoeken u dit formulier niet te gebruiken voor medisch inhoudelijke opmerkingen of vragen. Met het sturen van een E-consult via ons patiëntenportaal komt u met uw behandelaar in contact.

Complimenten

Als u tevreden bent over onze zorg- en dienstverlening, horen we dit graag. Op deze manier kunnen we dit verder uitbouwen. Uw complimenten worden gedeeld met de medewerkers die betrokken zijn bij uw zorg.

Suggestie

Als u een suggestie heeft waarmee we onze zorg- en dienstverlening zouden kunnen verbeteren, vinden we het enorm waardevol als u deze aan ons kenbaar maakt.

Klacht

Wij vinden het belangrijk om u de beste zorg of dienstverlening te geven. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Dat horen we dan graag van u, zodat we samen het vertrouwen kunnen herstellen. Lees hier onze klachtenregeling.


Waar kunt u terecht met uw klacht en welke mogelijkheden zijn er om deze te behandelen?

Bespreek het eerst op de afdeling
Bent u ergens niet tevreden over? Bespreek dit dan bij voorkeur direct met de betreffende zorgverlener of de leidinggevende van de afdeling waar u onder behandeling bent. Zo kunnen we samen bekijken wat er nodig is om uw onvrede weg te nemen en het vertrouwen weer te herstellen.

Indienen van de klacht
U kunt uw klacht indienen via onderstaand feedbackformulier. U kunt ook mailen  naar klachtenfunctionaris@radiotherapiegroep.nl of telefonisch contact opnemen met onze klachtenfunctionaris via telefoonnummer 088-779 05 25.

Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris neemt een onafhankelijke en onpartijdige positie in. Deze luistert naar u en gaat onderzoeken op welke manier uw klacht het beste kan worden behandeld. De klachtenfunctionaris heeft geheimhoudingsplicht en behandelt uw klacht vertrouwelijk. Het klachtendossier is ook geen onderdeel van uw medisch dossier.

Als de behandeling van uw klacht niet naar tevredenheid kan worden afgerond, kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Zorg. Ook over deze stap kan de klachtenfunctionaris u nadere informatie geven. Klachten en meldingen worden verzameld om zo een beter zicht te krijgen op de dagelijkse behandeling van Radiotherapiegroep. Daardoor kunnen we beter te inspelen op de behoefte en beleving van de patiënten.

Contactformulier

Telefonisch contact

Heeft u een vraag? We staan u graag telefonisch te woord.

Contactformulieren

Heeft u een algemene vraag of opmerking? Vul het contactformulier in.